torsdag 5 november 2009

Torsdagsmyyyysss.....

Idag har jag varit på massage! Jisses vad skönt. Hur kan jag ha missat detta i alla år??? Detta var mitt andra massagetillfälle åh ack så skönt. Kamilla du är en pärla! Efter "knådandet" blev jag visad lite strechövningar för rygg, nacke och bröst. Där finns muskler jag inte visste fanns!

Även idag följde Jossan med hem efter skolan. Vi åkte vidare bort till dagis och hämtade barnen medan Jalil började laga middag. Vi passade på att göra lite ärenden samtidigt. Bland annat åkte denna finfina ring med posten till en förväntansfull beställare... ;)

Nu närmar sig Fars Dag med stormsteg... skulle hitta något fint till min kära lilla pappa...

Natti Natti!

2 kommentarer:

  1. Slut på veckan och således också helgen... för vissa. Somliga andra får njuta längre! Nu är det putsat i alla fall och inte av Dissan så hon kan koppla av och jag koppla bort. 05.00 i morgon piper det så nu är det tack och go´natt!

    SvaraRadera
  2. God dagens!
    nu är jag sugen på en uppdatering här...
    Trevlig helg!

    SvaraRadera