fredag 20 november 2009

På bättringsvägen...

Igår var det för jä-ligt!

Idag känns det bättre. Visst kan man kalla det "mini-influensa". Tur att det bara var en kort variant ;). Mådde skit hela dagen igår på jobbet; huvudvärk, frös, svettades, och hade ont i kroppen. Men mest av allt TRÖTT! Hade verkligen kunnat somna på tangentbordet. När jag kom hem hade migränen också slått på, så det blev sängen mer eller mindre direkt.

Idag är jag fortfarande lite öm i armen men annars helt OK.

Det bästa i kråksången; Nu är det helg!

2 kommentarer:

  1. Åh, stackare där!!!!!
    Hoppas det försvinner tills imorgon nu.
    Idag känner jag mig helt som vanligt i man arm, skönt är väl det.
    Ha nu en superfin helg!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du är på bättringsvägen. Har mailat dig både igår och idag att du ska höra av dig hur du mår men inget svar så jag trodde du va sängliggandes men vilken tur att du inte är det...
    Jag har skitont i min arm i 2 dagar nu men trots det va vi på Ikea ;)

    ha det gott och kram på dig

    Dissan

    SvaraRadera