tisdag 17 november 2009

Lovar bättring...

Ännu en helg har passerat. Det var länge sen jag uppdaterade bloggen. Roligt att höra att flera saknar mina inlägg (även ni som inte skriver något;).

Det har varit full aktivitet med jobbet på hemsidan under helgen. Men nu är Lovetags uppdaterad. Det blev faktiskt lite julglans över sidan!

Igår började projektet Vart ligger Pepparkakeland på barnens dagis. Mykke uppskattat!

När barnen var där passade jag på att putsa lite fönster. Trist men det hör ju till innan stakarna snart ska upp i alla fönster. Lääängtar!!!

Imorgon ska jag få sprutan mot svinis... barnen har lovat hålla mamma i handen;)

Igår lades mitt 400:e omdöme på Tradera! JIPPI! Verkligen jätteroligt!
Nu ska jag gå o säga godmorgon till till mina älskade.
Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar