tisdag 2 februari 2010

Trött på denna kylan - men kolla här!

Nu suger denna kylan riktigt ordentligt. Mera snö är lovat och kraftiga vindar... Hatar att ge mig ut när det är sådant här väder!

Vad passar då bättre än att slänga sig på soffan med härlig lektyr??? Jag har letat efter någon ny trevlig läsning... Å jag har hittat en hel drös tidningar som jag vill slå klorna i. Kolla in här http://www.tidningsbutiken.se/. Här hittar du garanterat något som passar såväl dig som din sambo och barn. Det gjorde iallafall vi!
Jag har svårt att välja, men med tanke på vår tänkta tillbyggnad så står det mellan 25 Beautiful homes och tidningen Elle.






1 kommentar:

  1. Lina3/2/10

    Idag har jag slirat runt på småvägar på Lister eftersom vi skulle på föreläsning hela dagen. Men det gick bra, jag kör ju Toyota! Vilka fynd blev det i tidningsbutiken?

    SvaraRadera