lördag 6 februari 2010

Ledig eller???

Äntligen lördag - som vi längtat till sovmorgon och mysig dag tillsammans!



Efter frukost åkte vi in till stan. Wilmer behövde verkligen nya vinterskor. Lite dum tid att köpa nya, men jag har dåligt samvete varje gång jag ser hur hans nuvarande skor ser ut. Han fick ett par nya på vinterrea - perfekt 150:- för ett par som han förhoppningsvis kan ha början på nästa säsong också.



My fick också nya skor:=D

"Mammas flicka"

Sedan blev det lunch på McDonalds - det var lääänge sen.

Lite kompletteringshandling till morgondagens kalas på Maxi och sen hem för att packa upp och packe ner badpåse till mig och My.

Perfekt med Mys simlektion på lördagseftermiddagen då jag kan simma samtidigt. Idag blev det bara 1000 meter - sen kom Wilmer och ville bada med mig. Han protesterade vilt då han skulle bada själv på sin lektion. Slutade med att Jalil fick byta om och bada med honom. Nästa helg tar vi kanske hans pass på söndagen - då skulle ju faktiskt jag få två simpass på helgen ;)

Nu är det lite smyckestillverkning och snart Melodifestival...

Ha en skön lördagskväll!!!

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen en dag för tidigt. Hoppas dagens kalas går bra!
    Vilken bra shopping där med vinterskorna!!!
    KRAM!

    SvaraRadera