söndag 30 augusti 2009

När mamma var liten...

... gick hon inte på barnkalas varje helg ;) Men det är så det råkat bli för My just nu... Men hon älskar det, så det är väl OK. Dagens kalas innehöll både ponnyridning och motorcrossåk... tur att mamma inte var där!!!
När jag var liten tittade jag däremot på "Från A till Ö" med Bert-Åke Varg och Birgitta Andersson. Idag fick de följa med hem från vår shoppingtur. Visst är det bra att lära sig bokstäver!

Helgen har varit full med diverse plock. Igår var jag ute i trädgården hela dagen. Helt ljuvligt väder! Jag klipkte ner en del och planterade om krukorna på framsidan. Hade köpt hem lite höstfint från torget i fredags.

Idag har jag tränat. Jag kom ut redan vid 7.30 så det var underbart skönt ute. 8km blev det och efter dusch hade klockan ändå inte slagit 9. Härligt!

På eftermiddagen har jag fixat lite med saker som ska följa med på "Barnens marknad" nästa helg.

Nu närmar sig nattning och lite smyckestillverkning.

1 kommentar:

  1. Åh neeej, inte feber......
    Hoppas det är något övergående nu bara.
    Hur gick det i lördags förresten, var du med på marknaden?
    Hoppas vi ses på tisdag.
    KRAM

    SvaraRadera