torsdag 6 augusti 2009

Långhelg igen

Finfin dag. Lagom mycket att göra på jobbet. Vi ligger fortfarande bra i fas. Så bra att jag inte kunde låta bli att be mig ledig imorgon. Tyckte synd om barnen imorse då de var ensamma på dagis till efter frukost. Nu blir det fyra härliga lediga dagar igen...


På lördag ska jag och Jalil på bröllop i Lund (mitt första någonsin). Problem med klänningsjakten... men det ska väl lösa sig. Jag har iallafall fixat en liten smyckespresent till bruden. Hoppas hon kommer att gilla det! På ringen är det stansat EVIGHET och på taggen datumet för giftemålet.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Åh ja jag såg att du var ledig, så härligt!!!!
    Vilket superfint halsband, hon kommer bli så glad!!
    Har du fått veta vad som hänt med din hemsida eller den är bara försvunnen??
    Sååå tråkigt i vilket fall som helst!!!
    Ja, bröllop imorgon, det var inte längesen du fick inbjudan tycker jag, *hihi*
    Lycka till med klädvalet!!! Hur går det med maten och allt det där förresten? Jag tycker ju att du var/är superfin som du är men vet du om du gått ner dina små kilon???KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Hej kompis! Jag har inte hört ett knyst från Myhood. Jalil håller på med ny domän nu...;) Tur att han fick lite att göra hi hi hi!

    Jaa du, in i det sista tvekade jag om klänningen, men det blev till slut den blommiga jag köpt i veckan. Sara hade lånat mig en röd sjal med lite paljetter, så det kändes ganska festligt ändå. Jag sa väl att det var tema; rött!!!

    Jag utesluter fortfarnade så mycket kolhydrater jag kan in kosten. Tycker att jag mår bra av att äta så. Jag löptränar 2-3 gånger i veckan, tycker att kroppen vant sig vid vad som gäller nu. Känner mig inte lika matt som i början. Eftersom att jag inte hade någon våg då jag började vet jag inte exakt hur det förändrats kilomässigt, men som det ser ut nu har jag väl sisådär 2-3 kilo kvar... evighetskilon...

    Jag funderar ALLVARLIGT ;)på att börja träna lite styrka nu till hösten... Får väl se hur det blir med det...

    Det blev ett långt svar... saknar vår konversationer på jobbet; Många kramar!

    SvaraRadera