tisdag 18 augusti 2009

Blev så glad!

Idag fick jag ett så gulligt samtal mitt i frukosten! Det var min lillebrors kära sambo som ringde bara för att berätta vilka "ljuvliga" barn vi har! Hon hade precis varit och lämnat sin systerdotter på samma dagis som vi har våra barn och då hade såklart My och Wilmer kommit springande fram till henne och kramat henne och pratat. Sara du är så gullig! Du gjorde mig så glad genom ditt samtal. TACK!
Gårdagens bak tog jag med mig till jobbet och bjussade världens bästa kollegor på. Uppskattat såklart!

1 kommentar:

  1. Åh så härligt att höra!!!!!
    Ja du, höften vet jag inte vad jag har gjort med, hoppas bara det går över illa kvickt.
    Förkylningen är iaf som bortblåst så den kan jag inte skylla på längre, *hihi*Tur inte jag var på jobbet och frestades av så goda kakor :-D
    KRAM!!!

    SvaraRadera