måndag 13 juli 2009

Snart tillbax???

Nu har det blivit några dagars paus med mitt bloggande. Det hela hänger ihop med att min dator strular BIG! Jag fick lite föraningar då den bara stängde av sig utan förvarning vid ett antal tillfällen. Som tur väl var brände jag ner alla tusentals bilderna jag hade sparat på hårddisken då. Annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till! TACK å lov!

Jalil har nu försökt att få liv i den ett par dagar. Han försöker installera nytt operativsystem... Men det som strular till det ordentligt, är att han nån gång för cirka 10 år sedan stöldskyddat datorn med ett lösenord... som gör att det inte går att komma åt bios... Jaa vad betyder det då??? Fråga inte mig mer än att det gör det så jäkla komplicerat! BLÄ! Datorer är till för att fungera!!!

2 kommentarer:

  1. hej ännen!
    Men det där låter ju som MIN kassa dator :-D.
    Hoppas vi får ordning på dem snart (fast vi funderar nästan på att köpa en ny...).
    Vilken fin blogg du har, nu har jag läst hela. Vilka underbara sommarbilder på barnen, My är SÅ lik dig tycker jag!!!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Jag har kikat in hos dig med, men inte läst HELA ;)

    Ja, vi fick verkligen känna av riktig skön sommar de första två veckorna. Hoppas verkligen att den kommer tillbaks!

    Sköt om dig vännen,

    SvaraRadera