onsdag 29 juli 2009

Igång igen...

Nu har jag jobbat snart två dagar. Kändes onekligen lite trögt igårmorse... Idag sprang jag en runda innan jobbet, så skönt att ha det avklarat innan arbetsdagen börjar.

Igår var My borta hos sin kompis Ronja en stund (trodde jag), men när Jossan kom dit för att hämta henne var båda flickorna puts väck! Jösses vad rädd man blir, så många tankar som hinner rusa förbi i skallen. Jag sprang ner på slingan och skrek på henne, Jossan gick ett annat håll och Jessica gick in för att dubbelkolla så att de inte gömt sig någonstans inne. Efter en liten stund hittade jag dom nere på grusplanen. Nu har My lovat att INTE gå utanför tomten utan VUXET sällskap. Hoppas att lilla fröken håller detta nu! På kvällen krammade jag henne tusen gånger och förklarade att jag inte var arg, utan bara blivit så ofantligt rädd.

1 kommentar:

  1. Mycket otäckt när barnen "försvinner" så där...
    Härligt med löprunda!

    SvaraRadera