lördag 12 september 2009

Upp och ner...

Denna veckan har pendlat mellan hopp och förtvivlan. Feber, huvudvärk och magont ena dagen och pigga glada barn den andra dagen. Jag har varit hemma och vabbat torsdag och fredag.

Idag fick jag min chans att ta igen lite missad träning. Sprang ut vid 9.30 - så skönt!

Hemma igen till min efterlängtade frukost, lär aldrig tröttna... MUMS!
Sedan tog familjen en promenad ner till Ivöstrand för att se vad som planeras under de närmsta åren i vår närmiljö. Det kommer nog att bli fint när det blir klart!
Lunchen fick bli mackor till mina käresta, jag var fortfarande mätt från min bastanta frukost. Vi fikade nere vid sjön och barnen fick leka av sig på lekplatsen.

När vi kom hem var My trött och Wilmer tröttare... han somnade innan vi hann äta middag. Han sov nog ett par timmar i soffan.Vaknade och åt och sen var det full fart ett tag till. Men sen började han klaga för magen igen... När ska detta ta slut???
Hoppas på en god dag imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar