tisdag 22 september 2009

Inspirerad...

För er som inte vet... så tillverkar jag smykken o säljer. Jag har flera gånger fått frågan om fler smykken för småkillar... Här kommer ett halsband med en vikingabåt o en stansad namnbrikka. Visst blir en liten kille glad för ett sådant - perfekt "barnkalaspresent".

KAJKHDJHDYUO inte riktigt så illa är det väl... men fler o fler tangenter på mitt tangentbord ryker! Igår fikk jag den här knappen skikkad till mig av min väninna Lina... Måtte hon ha tålamod o läsa mina mail o dylikt trots att det blir en del konstigheter i texten... hi hi hi.
NU önskar jag Er alla en riktigt bra tisdag - KRAM!

1 kommentar:

  1. Är du upp och bloggar kl 05.40? Inte konstigt att du somnar på tangentbordet då och då... Akta så du inte kommer åt panikknappen bara, själv önskar jag en sådan som åerställer förödelsen när lill-Lasse bankat på tankentbordet och bilden plötsligt roterat 45 grader på skärmen och musen fungerar spegelvänt! Söta barn (och vuxna) i Infobladet idag - men se Amelia lyste med sin frånvaro i lådan, tvärr!

    SvaraRadera