tisdag 23 juni 2009

Beredd på inomhuslek...

My vaknade inatt med närmare 40 graders feber... ville att jag skulle ligga inne hos henne.

Jag och lillebror steg upp vid 7.30 - ljuva sovmorgon ;)

Jag funderade på hur vi skulle få några soliga härliga dagar att passera inomhus med sjukstuga... Plockade fram lite recept på saker vi kunde baka och fördriva tiden med...

När jag och Wilmer satt på trappen och åt sen frukost/mellanmål vid 11 kommer My nerrusande med andan i halsen och säger "Nu är jag frisk, när ska vi bada i poolen?" Jisses vilket snabbt återhämtande! Sedan har hon varit som vanligt idag.

Josefin kom nu på eftermiddagen. Nu badar barnen i poolen och Jossan ligger bredvid och solar. Jag hann få ett par smycken klara, som jag lovat skicka iväg i veckan. Skönt att få det undan! Nu ska jag med ut och lapa lite sol.

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar